Woman in front of laptop

Adobe Commerce

Laget for de fremste innen digital handel.

 

Adobe Commerce benytter AI og avanserte funksjoner for datautveksling for å skape personlige B2C- og B2B-handelsopplevelser fra start til slutt på én og samme plattform.

 

Plattformen er både fleksibel, utvidbar og skalerbar.

Hvem passer Adobe Commerce for?

Inntektene er en passende målestokk, selv om kompleksiteten ikke bare kan måles i form av inntekter. Generelt sett leder Adobe Commerce alle andre segmenter, inkludert de største selskapene og konsernene, mens Magento Open Source er det beste alternativet for nettbutikker med en årlig omsetning mellom 5 millioner kroner og rundt 20 millioner kroner. Selv om det er mange likheter mellom Magento og Adobe Commerce, er det også betydelige forskjeller, spesielt innen B2B, omnichannel, kundelojalitet, personalisering, dataanalyse og forretningsinnsikt (BI), samt organisasjoner med bred og komplisert virksomhet.

 

Det finnes rimelige og enkle alternativer for mindre nettbutikker, inkludert skytjenester med lave månedlige kostnader, men betydelige begrensninger, som WooCommerce og Magento 2 Open Source, samt en rekke nordiske plattformer. Disse er ofte et valg i begynnelsen for å starte salget, men for å møte konkurransen eller vokse virksomheten kreves vanligvis en mer robust plattform.

 

Adobe Commerce bør være ditt førstevalg for et etablert selskap som enten ønsker en konkurransedyktig nettbutikk eller har sine egne merkevarer og som må håndtere salg til forhandlere så vel som direktekunder, kan også ha fysiske butikker og kan betjene mange markeder.

Dette skiller Adobe Commerce fra mengden

Enten du er et B2B-selskap som er klar til å nå direkte til forbrukerne (D2C), eller et B2C-selskap som håndterer flere merkevarer på 10 forskjellige språk, kan du med Commerce håndtere flere kanaler og merkevarer, samt utvide til nye land på en enkel måte fra én og samme plattform.

 

Commerce, støttet av Adobe Experience Platform, integreres sømløst med andre produkter fra Adobe, for eksempel Analytics, Real-Time CDP og Experience Manager, slik at du har tilgang til oppdaterte profiler og inngående analyser, og kan lage mer relevant markedsføring og bedre handelsopplevelser.

Bli kjent med oss

Hold deg oppdatert!

Meld deg på nyhetsbrevet vårt her. Hold deg oppdatert og se hvilke innsikter vi deler og hva vi gjør.

Skroll til toppen